FAQ

FACTUUR

Wanneer je je gegevens invult bij het winkelmandje, kan je ook een bedrijf en het btw-nummer invullen. De factuur wordt daarna per e-mail verstuurd (met of na de levering van uw bestelling).

VERZENDING & BEZORGING

Wij verzenden vanuit België naar België.

Artikelen die op de website ‘direct leverbaar’ staan, zijn op voorraad. Artikelen die op de website ‘ter bestelling’ staan, zijn niet op voorraad. Deze laatste duurt langer.

De direct leverbare bestellingen worden binnen 2-4 werkdagen bezorgd of worden de zaterdag, volgend op de bestelling, klaargelegd in de TP-Store in Rumbeke. Dit is afhankelijk van de keuze van de afhaling of levering.

Na ontvangst van je bestelling en betaling worden je artikelen zo snel mogelijk klaargemaakt of besteld voor verzending. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail. Om je bestelling te volgen, voer je je bestelnummer in via de link die door de koeriersdienst wordt meegegeven.

Waardebonnen kunnen ook als verrassing naar de persoon zelf verstuurd worden. Zet dit in opmerkingen en wij zorgen voor een leuke attentie.

Voor verdere vragen, neem contact met ons op.

RETOURBELEID

Wij accepteren retourzendingen als ze aan de juiste voorwaarden voldoen:

  • Beschadigingen aan het product of gedragen artikelen worden niet geaccepteerd en niet terugbetaald.
  • Retourneren van gekochte artikelen is mogelijk via koerierdienst, via het kastensysteem of in de fysieke winkel.
  • Meld de retour aan binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling via info@tpstore.be. Vermeld welk(e) artikel(en) en de reden van retour. Na ontvangst van een e-mail van TP Store, kan je de retour terugbrengen naar de offline TP Store of via verzending. De kosten van de retour zijn voor eigen rekening, tenzij anders overeengekomen.
  • Indien alles in orde is met de retour, krijg je een bevestigingsmail van ontvangst en storten we het geld onmiddellijk terug.

*De verkoper behoudt zich het recht voor om terugbetaling van het overeenkomstige bedrag van het geretourneerde artikel te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen al zijn gebruikt of beschadigd door een andere schuld dan de verkoper of de leverancier van de levering.

Voor verdere vragen, neem contact met op via info@tp-store.be.

ALGEMENE VOORWAARDEN

B2C

  1. Algemeen

1.1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen. Elke bestelling houdt de uitdrukkelijke aanvaarding van deze verkoopvoorwaarden in.

  1. Levering, afhaling en verzending

2.1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt. Levering kan via een koerierdienst of mensen van TP-Store zelf. Afhaling gebeurt via het kastensysteem in de fysieke winkel. Deze keuze wordt gemaakt bij het plaatsen van de bestelling.

2.2. De bestelling wordt verzonden van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van lokale en nationale feestdagen. BVBA Lane is niet verantwoordelijk voor onvoorziene vertragingen. Tenzij anders aangegeven in de bestelling, worden de producten binnen maximaal dertig (30) dagen na de dag van de bestelling geleverd aan de klant.

2.3. De goederen worden op kosten en risico van de klant verzonden naar het opgegeven afleveradres.

2.4. Indien levering van het product onmogelijk is, wordt de overeenkomst van rechtswege ontbonden. De verkoper is verplicht de klant hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen voordat de leveringstermijn is verstreken. In geval van gedeeltelijke levering wordt elke levering beschouwd als een afzonderlijke verkoop.

2.5. Tenzij het tegendeel wordt bewezen, heeft de verkoper zijn verplichting om te leveren vervuld zodra de door de verkoper geleverde artikelen eenmaal aan de koper zijn aangeboden. Bij thuisleveringen geldt het rapport van de transporteur over de weigering van de levering als volledig bewijs dat de levering is aangeboden.

2.6 Indien gewenst kan de koper er ook voor kiezen om de bestelling af te halen in de fysieke winkel via een zelfstandige kast. De code wordt meegedeeld via e-mail of sms aan de koper.

  1. Prijs

3.1. BVBA Lane doet haar best om de informatie in de webshop voortdurend up-to-date te houden. De BVBA kan echter niet garanderen dat de webshop vrij is van fouten. De webshop kan typografische fouten, vergissingen en onnauwkeurigheden bevatten met betrekking tot de prijs, beschikbaarheid of details van producten. Er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor de gevolgen van drukfouten en zetfouten.

3.2. BVBA Lane doet haar uiterste best om ervoor te zorgen dat alle prijsinformatie in de webshop juist is, maar kan absolute foutloosheid niet garanderen. In het geval van een fout in de prijs van een product, zal BVBA Lane de klant de mogelijkheid bieden om de aankoop van het product tegen de juiste prijs te bevestigen of de bestelling te annuleren. Indien BVBA Lane niet in staat is om binnen 30 dagen contact op te nemen met de klant, wordt de bestelling als geannuleerd beschouwd.

3.3. De prijzen zijn geldig op het moment van publicatie en kunnen daarna worden gewijzigd. De verzendkosten zijn niet inbegrepen in de vermelde prijzen. Alle prijzen in de webshop zijn inclusief Belgische BTW. Een overzicht van de verzendkosten per land wordt vermeld bij verzending.

3.4. Alle prijzen zijn per artikel, tenzij anders aangegeven.

3.5. Indien kort na de aankoop van een product blijkt dat een reeds gekocht product in prijs is verlaagd, kan de koper geen aanspraak maken op restitutie van het prijsverschil.

3.6. BVBA Lane is niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten of invoerrechten die na verzending worden toegepast.

3.7. BVBA Lane behoudt zich het recht voor om fouten of onnauwkeurigheden te corrigeren, zelfs nadat een bestelling is geplaatst, en behoudt zich verder het recht voor om de informatie in de webshop op elk moment zonder voorafgaande communicatie aan te passen of te wijzigen.

  1. Herroepingsrecht

4.1. In het geval van een consumentenaankoop in overeenstemming met de wet op de verkoop op afstand (Artikel 7(5) van het Burgerlijk Wetboek), heeft de consument het recht om de verkoper te informeren dat hij heeft besloten om af te zien van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden, binnen 14 werkdagen vanaf de dag volgend op de dag van levering van het product. Voordat de klant het product retourneert, moet hij de verkoper binnen 14 dagen na levering per e-mail op de hoogte stellen via info@tp-store.be of via het contactformulier op de website www.tp-store.be dat hij het product zal retourneren. De artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking, met originele labels, accessoires en bijbehorende documenten, en in nieuwe staat (dezelfde staat als het artikel het magazijn heeft verlaten).

4.2. Artikelen die tijdens de uitverkoopperiode of in de outlet-categorie zijn gekocht, kunnen niet worden geretourneerd.

  1. Klachten of geschillen

5.1. Klachten of geschillen dienen schriftelijk te worden gemeld binnen 14 dagen na levering. Indien de klacht gegrond wordt bevonden, is onze aansprakelijkheid beperkt tot vervanging van de goederen. Elke aansprakelijkheid van de verkoper beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag voor de bestelling.

5.2. De Europese Commissie heeft een online platform voor de afhandeling van e-commercegerelateerde klachten en geschillen buiten een gerechtelijke omgeving, het zogenaamde ODR-platform (“Online Dispute Resolution”) http://ec.europa.eu/odr/. Het is een gratis interactieve website die beschikbaar is in alle officiële talen van de EU. Consumenten en ondernemers kunnen informatie vinden over de mogelijkheden om hun problemen op te lossen zonder tussenkomst van een rechtbank of andere juridische instelling. Bovendien kunnen consumenten en ondernemers een klacht indienen met betrekking tot een online transactie. Deze klacht wordt dan, via het platform, doorgestuurd naar een ADR-entiteit (Alternative Dispute Resolution).

  1. Retourneren

6.1. Producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden geretourneerd. De artikelen kunnen ook worden geretourneerd of vergoed in een reguliere fysieke winkel (enkel bij opening van de winkel, niet via de zelfstandige kasten).

6.2. BVBA Lane raadt aan om bij het retourneren van goederen een koerier te gebruiken om de zending te kunnen volgen of het pakket zelf in de fysieke winkel binnen te brengen. Bij gebruik van een koerier zijn de kosten ten laste van de koper.

 

6.3. BVBA Lane is niet verantwoordelijk voor de terugbetaling of vergoeding van producten die verloren, gestolen of beschadigd zijn geraakt.

  1. Achterstallige betalingen

7.1. Bij achterstallige betalingen wordt rente toegevoegd aan de openstaande bedragen op de factuur volgens de wettelijke bepalingen en zonder voorafgaande ingebrekestelling tegen een tarief van 1% per maand vanaf de factuurdatum. Bij niet-betaling en als een aangetekende brief niet binnen 14 dagen wordt beantwoord, is een vaste vergoeding verschuldigd ter waarde van 10% van het openstaande bedrag, met een minimum van € 50 (vijftig euro) en een maximum van € 2.000 (tweeduizend euro).

  1. Eigendomsvoorbehoud

8.1. De verkoper blijft eigenaar van alle goederen totdat volledige betaling is ontvangen.

  1. Toepasselijk recht

9.1. Belgisch recht is van toepassing op deze verkoopvoorwaarden en eventuele geschillen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank van Brugge.

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren.  Meer info

Scroll naar boven